انتخاب رنگ مناسب فرش، تاثیر به سزایی در دکوراسیون داخلی دارد. و هم چنین انرژي دریافتی از رنگ فرش تاثیر مستقیمی با روح و روان ما دارد. شما با استفاده از فرش طوسی در دکوراسیون تان ، می توانید فضایی ارامش بخش ایجاد کنید که شما را از دنیای پر آشوب رها می کند.
فرش طوسی در دسته فرش های سازگار با هر دکوراسیونی است و به راحتی با وسایل منزل و محیط کار شما هماهنگ می شود. این روزها رنگ طوسی و استفاده از انواع فرش طوسی در دکوراسیون، پای ثابت دکوراسیون مدرن است. و اغلب طراحان استفاده از رنگ طوسی در فضای داخلی را به شدت به شما پیشنهاد می کنند.

در ادامه به طور جامع به نحوه دکوراسیون با فرش طوسی خواهیم پرداخت.

فرش طوسی در دکوراسیون سالن پذیرایی

فرش طوسی در دکوراسیون سفید مشکی

فرش طوسی در دکوراسیون سالن پذیرایی شما، یک انتخاب جاودانه و عالی است. در دکوراسیون با فرش طوسی، خیلی دغدغه هم نشینی رنگ ها با یکدیگر وجود ندارد. استفاده از فرش طوسی در دکوراسیون به شما این امکان را می دهد تا به راحتی آن را با هر طیف رنگی ترکیب کنید.
به طور کلی فرش طوسی با رنگ های ابی و بنفش و سبز ترکیب بی نظیری را در سالن پذیرایی شما ایجاد می کند. علاوه بر این فرش طوسی در سالن پذیرایی شما به عنوان یک پس زمینه عمل می کند، و با هر رنگ مبلمانی هماهنگ می شود.
همان طور که می دانیم طوسی جزو رنگ های خنثی قرار می گیرد. بنابراین باید هنگام  چیدمان با فرش طوسی دقت کنیم، که در اخر ترکیب رنگی درستی در دکوراسیون با فرش طوسی داشته باشیم. چرا که یک ترکیب رنگ ناهمگون می تواند تمامی زحمات شما را به باد دهد.

چیدمان با فرش طوسی در اتاق خواب

از انجایی که اتاق خواب یکی از فضاهای مهم هرخانه ای محسوب می شود؛ طراحی آن باید به گونه‌ای باشد که بتوان در آن احساس ارامش کرد.  به دلیل نقش پررنگ و فراگیر فرش، فرش اتاق خواب، یکی از اجزای مهم دیزاین هر اتاقی است.
فرش طوسی به عنوان یک رنگ خنثی فضای اتاق خواب شما را معتدل و ارامش بخش می کند. دکوراسیون اتاق خواب با فرش طوسی شما را به یک خواب شیرین فرا می خواند.
اگر دیوار اتاق خواب تان رنگی است و اتاق انرژي زیادی دارد، فرش طوسی بهترین انتخاب درچیدمان اتاق خواب است. از نظر روان شناسی، در مکان هایی که نیاز به انرژي و حرارت زیادی دارند به خصوص اتاق کودک و نوازاد خرید فرش طوسی پیشنهاد نمی شود.

در فروشگاه آنلاین اکسیر جدیدترین مدل‌های فرش طوسی مدرن  وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را متناسب با دکوراسیون‌تان در هر طرح و رنگی سفارش دهید.

 دکوراسیون با فرش طوسی در محل کار

فرش طوسی در دکوراسیون محل کار

از دیدگاه روانشناسی رنگ طوسی توجه خاصی را به خود جلب نمی‌کند و می‌تواند انتخاب خوبی برای محیط‌های صنعتی یا اداری باشد. و شما می توانید با چیدمان فرش طوسی در محل کارتان یک محیط ارامش بخش و با اصالت را به ارمغان بیاورید. چرا که محیط‌های صنعتی لزوما نیازی به دیدن ندارند و به همین خاطر طوسی رنگ مناسبی است.

دکوراسیون با فرش طوسی مدرن

دکوراسیون با فرش طوسی

فرش های مدرن طوسی اکسیر طیف های رنگی متفاوت دارند، مانند  فرش طوسی روشن و تیره، فرش نقره ای و فرش خاکستری.
شما می توانید بر حسب سایر اجزای دکوراسیون منزلتان، فرش طوسی دلخواه تان را انتخاب کنید. برای مثال اگر دیوارهایتان  به رنگ طوسی تیره است، هنگام انتخاب فرش به سمت فرش های طوسی روشن بروید.
اگر شما به دنبال فرش طوسی مدرن هستید. به بهترین فروشگاه انلاین فرش مدرن سر زده اید.

در اخر شما می توانید با استفاده از فرش طوسی در دکوراسیون به عنوان پس زمینه اختلاف بین رنگ ها را واضح تر نشان دهید. و این امر یکی از دلایل محبوبیت فرش طوسی در دکوراسیون است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *